fbpx
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ציוד ניקיון מקצועי

תפריט נושאים בדף

ניקיון דירה עם ציוד מקצועי מותאם

שימוש לא נכון במכונות ניקיון מקצועיות ומתקדמות, עלול להביא לגרימת נזקים בדירה וליצור שחיקה מוגברת ובלאי מהיר של חומרי הגלם המשמשים לבניית הדירה. יישום חומרי ניקיון חזקים על סוגי משטחים שאינם עמידים בפני חומרים אלו, יביא לאכילה של המשטח ויגרום לתהליך התיישנות מהיר הרבה יותר ממה שהיה קורה באופן טבעי.

חומרי ניקוי מקצועיים למכירה בחנות היבואן בר ביצוע סניף בת ים כאשר אתם מחפשים לקבל שירות מקצועי ויש לכם התלבטות בין חברות ניקיון רבות שמציעות שירותי ניקיון דירות, הדברת מזיקים ומה לא.. זכרו שהמדד היחיד לבדיקת איכות השירות הוא הניסיון והמוניטין של אותה חברה.

בכל שנה נפתחות ונסגרות חברות ניקיון רבות שמנסות להשתלב בענף אך הן לא מיומנות מספיק בביצוע ניקיון דירות באופן מקצועי. חברת ניקיון שפועלת בענף במשך שנים רבות כנראה גם תחזיק צוות עובדים מיומן, ציוד של מכונות ניקיון חדישות ומתקדמות, וכנראה שגם תוכל לספק לכם המלצות רבות מלקוחות עבר מרוצים.

 

AQUAGEN SX – חומר לניקוי ספות וריפודים

 

שימוש בציוד פוליש לרצפה

גם אתם יכולים להשתמש בציוד כמו מכונות פוליש או סוגים שונים של מכונות שטיפה.

עכשיו בר ביצוע לא מציעים רק מכירה והשכרה – יש אפשרות גם לעשות ליסינג!

 

 

ניקיון דירה ישנה

ניקיון דירות ישנות יכול להביא לתוצאות שלא חשבתם שניתן להגיע אליהן, תלוי כמובן במצב הדירה ובאופי הלכלוך הקיים. ישנם סוגי לכלוך שעל ידי הימצאותם בדירה למשך זמן ארוך הם גורמים לאכילה של חומרי הגלם שמהם הדירה בנויה, וכך יוצרים נזק בלתי הפיך שמחייב פעולה יותר רצינית מניקיון.

עין לא מנוסה לא תדע להבחין בין מצב שבו ניתן לחדש את הדירה על ידי ניקיון מקצועי לבין מצב שבו חייבים לבצע שיפוץ והחלפה של חומרי הגלם בדירה. כדי לבדוק מה ניתן להציל ומה חייבים להחליף, עליכם לפנות לחברה מקצועית שמתמחה בניקיון דירות עם חומרי ניקוי מקצועיים, רק היא תוכל לבחון את מצב הדירה ותמליץ על מגוון פעולות אפשריות שבעזרתם תוכלו למצות את הפוטנציאל של הדירה במינימום הוצאה כספית.

 

SPRINT FOAM – מסיר שומנים לניקוי משטחים בבית

 

למה לכם לעבוד קשה כשאנחנו יכולים להסביר לכם איך חומרי הניקוי יכולים לעבוד במקומכם!

הזמינו כבר עכשיו חומרי ניקוי לבית ותנו לחומר המקצועי להפוך את עבודת הניקיון לקלה, מהירה ופשוטה.

 

ניקיון דירה לפני מעבר

נצלו את ההזדמנות הנדירה שהדירה שלכם ריקה מתכולה וניתן לבצע בה פעולות ניקיון עם ציוד חדיש ומתקדם. ניקיון דירה חדשה מאפשר גישה לכל הפינות במרחבי הדירה, אגב זו גם הזדמנות טובה לעשות הדברה לדירה החדשה, ועל ידי שימוש במכשירי ציוד ניקיון מקצועי, חומרי ניקיון איכותיים ובמכונות מתקדמות.

פעולת הניקיון תייצר שכבות הגנה שלא רק יבריקו את הדירה אלא גם יגנו עליה למשך זמן רב לאחר מכן. בין אם מדובר בניקיון אחרי שיפוץ של הבית, לפני כניסה לדירה חדשה מקבלן או סתם מעבר דירה, חסכו לעצמכם את כאב הראש והמאמץ האדיר בניקיון הדירה עם חומרי ניקוי רגילים שקניתם בסופר.

בחנות של בר ביצוע – חנות היבואן, תמצאו מכונות שטיפה מתקדמות, מגוון ציוד לניקיון אזורים ותרחישים שונים בבית, והמון חומרי ניקוי איכותיים שמותאמים לביצוע פעולת הניקיון שנדרשת לכם. צוות העובדים שלנו ידריך אתכם איך למצוא בדיוק את הפתרון הנכון לבעיית הניקיון שלכם – רק תגיעו או תתקשרו.

 

ויטרו פלוס – חומר לניקוי חלונות עם מסיר שומן

 

חייגו: 1-700-703-203    סניף בת ים: 03-552-2858    סניף יפו: 03-681-5465

או השאירו לנו הודעה ונחזור אליכם בהקדם!

Facebook
Twitter
Pinterest
Tumblr
Telegram
WhatsApp
Email
חייגו עכשיו
× שלח הודעה