fbpx
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ניקיון אחרי בניה / שיפוץ

תפריט נושאים בדף

ניקיון זה מתבצע רגע לפני כניסתכם לדירה חדשה או משופצת, וכל מה שעליכם לדעת לפני כדי לבצע את הניקיון בצורה יעילה ואיכותית זה מה סוג הריצוף שצריך לנקות ומה הרגישויות שלו כדי שלא יפגע בתהליך הניקוי. סוגי ריצוף שונים, כמו : גרניט פורצלן / קרמיקה / שיש / טרצו / ועוד.. מצריכים שימוש בחומרים שתואמים את התכונות שלהם, זה כל הסיפור.

חומרים לביצוע העבודה :

לריצוף גרניט פורצלן / קרמיקה / ברזים / כלים סניטריים / אמבטיות + גקוזי : יש לכם את – CALC BR , חומר לניקוי מינרליים ואבנית, סיד, חלודה, מלט, כתמים אורגניים, ומשקעי מלח. הוא מתאים גם לניקוי אסלות במצב קשה, משטחי אלומיניום קטנים או גם משטחי אלומיניום גדולים כמו שערי חניה וכדומה, משטחי נירוסטה כגון מקלחונים ומחיצות של מלתחות, מתאים גם לקולרים, מיועד גם לאחר בניה לניקוי גרנוליט וגרניט פורצלן לפני מסירה של דירה חדשה מקבלן עם סיום הבניה, אינו פוגע בעור הידיים, מורכב מחומרים המתאימים לשימוש בתעשיית המזון ובבתי אריזה.

לריצוף שיש / טרצו / אבן טבעית : יש לכם את – SPRINT FOAM  של חברת SUCITESA : מסיר שומנים שאינו פוגע וללא גזים, חזק ביותר ומתאים להסרת שומן עיקש. החומר מתאים לניקיון של כל סוגי המשטחים.

SPRINT FOAM מתאים גם לניקיון תריסים, חלונות אלומיניום ( אינו פוגע בידיים ) : מיועד לניקוי של  התריסים / חלונות / ארונות / מוצרי אלומיניום / מקלחונים ועוד..

חייגו: 1-700-703-203    סניף בת ים: 03-552-2858    סניף יפו: 03-681-5465

או השאירו לנו הודעה ונחזור אליכם בהקדם!

חייגו עכשיו
× שלח הודעה