fbpx
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ניקיון חדרי מדרגות

תפריט נושאים בדף

ניקיון חדרי מדרגות

הדבר הבולט ביותר בכל בניין מגורים, זה שיכול לגרום לבניין להיראות מבריק ונקי כבר במבט ראשוני חטוף, זה ללא ספק חדר המדרגות של הבניין. תחזוקה שוטפת של ניקיון מדרגות יכולה לשמר את המראה הנקי ואפילו לשפר מעט את המראה הכללי של המדרגות, אבל מה שבאמת מביא לתוצאות מרשימות של ניקיון חדרי מדרגות בבניין זה חידוש מדרגות ישנות על ידי פוליש מדרגות מקצועי וטיפול של ליטוש מדרגות ישנות במידת הצורך ובהתאם למצב הקיים של המדרגות.

גם חדר מדרגות ישן ושחוק יכול להיראות מבריק ונקי באמצעות פעולה מקצועית של ליטוש מדרגות ישנות, כך ניתן לבצע חידוש מדרגות ישנות ולהביא את המדרגות למראה חדיש ונקי, ללא הוצאה גבוהה של החלפת מדרגות ישנות.

 

תחזוקה שוטפת למניעת הזנחה

מאחר ורוב בנייני המגורים בארץ לא משקיעים בתחזוקה שוטפת ראויה של חדר המדרגות, ברוב המקרים של הזמנת שירותי ניקיון חדר מדרגות מקצועי נגלה מראה של מדרגות ישנות ומוזנחות, שגם ניקיון יסודי עם מכונת שטיפה לניקוי מקצועי ומאסיבי לא יביא לתוצאה ברמה גבוהה ולמראה מספיק נקי של המדרגות הקיימות בבניין.

חברת ניקיון מקצועית תדע להמליץ על פעולות נוספות שניתן לבצע כדי להביא את המדרגות למצב נקי חדש ומבריק, מבלי להשקיע המון כסף בהחלפת המדרגות הישנות! חדרי מדרגות הם אלו שיוצרים את הרושם הראשוני של מראה הבניין, לכן חשוב מאוד לבצע ניקיון חדרי מדרגות באופן קבוע! במידה ומצב המדרגות כבר שחוק, מומלץ להזמין חברת ניקיון מומלצת שתאבחן את המדרגות ותציע פתרון מקצועי עבור חידוש מדרגות ישנות.

 

ניקיון חדרי מדרגות מקצועי

כאשר אתם מזמינים ניקיון מקצועי כדי לבצע ניקיון חדרי מדרגות איכותי, התוצאות שתקבלו אינן זהות לתוצאות שיתקבלו לאחר שטיפה יסודית הנעשית באופן עצמאי. חברות מומלצות יגיעו עם ציוד טכני מתקדם המאפשר ניקיון חדרי מדרגות בסטנדרטים גבוהים, כך יהיה ניתן להסיר שכבות קשות של לכלוך ולהעלים כתמים שהצטברו במדרגות לאורך שנים רבות של שימוש מתמשך.

מכונות הניקיון מסוגלות לבצע פעולות מאסיביות ולחדור את השכבה החיצונית שעוטפת את המדרגות וכך להסיר את כל הלכלוך שהצטבר על המדרגות וגרם להן מראה ישן. מאחר וחדר המדרגות של הבניין בולט מאוד בנוכחות שלו, והוא הדבר הראשון שכל בעל דירה יראה כאשר הוא מגיע הביתה, הקפדה על הזמנת שירותי ניקיון חדרי מדרגות באופן קבוע זה דבר חשוב.

רבים מקלים ראש בטיפוח חדר המדרגות, אבל בפועל מראה הבניין משפיע באופן ישיר גם על ערך הדירות ועל איכות החיים של כל הדיירים בבניין.

 

ניקיון מונע מזיקים במדרגות

חדרי מדרגות הם גם מקום בעל פוטנציאל גבוה לקינון של חיידקים וסוגי מזיקים שונים, שבקלות רבה יכולים להתפשט אל תוך דירות המגורים בבניין. תחזוקה שוטפת של חדר המדרגות באופן מקצועי, זו פעולה הכרחית שתביא גם למראה נקי ומבריק וגם לשמירה על סביבת מחייה נעימה, ללא מפגעים תברואתיים פוטנציאליים שעלולים להוות סיכון של ממש עבור דיירי הבניין.

ברוב המקרים ניקיון חדרי מדרגות מקצועי יביא גם למיגור של מזיקים מסוגים שונים וימנע קינון והתפשטות של חרקים באזורי הבניין המשותפים (מחסנים, מקלט וכדומה), כך ניתן לנהל אורח חיים בריא ולהימנע מהטרדות במהלך השגרה השוטפת. יש סוגי חרקים רבים שעלולים לקנן באזור חדרי מדרגות, לכן ניקיון חדרי מדרגות זו פעולה הכרחית שמעבר למראה נקי ונעים תעניק גם הגנה מפני מזיקים לכל הדירות בבניין.

 

פוליש לחדר מדרגות

אחד מהשירותים הפופולאריים ביותר עבור וועדי בית של בניין מגורים משותף, זה שירות פוליש מדרגות. ישנם כמה סוגי פוליש מדרגות שיכולים להתאים למדרגות בבניין שלכם, תלוי בסוג הריצוף שממנו עשויות המדרגות בבניין. שני סוגי הפוליש העיקריים הם פוליש ווקס ופוליש קריסטל, לכל אחד מהם יתרונות שונים ואיכויות מגוונות שיכולות לשרת את המטרה ולהביא למצב של מדרגות מבריקות ונקיות.

כדי לדעת איזה סוג של פוליש מדרגות עליכם לבחור, מומלץ להתייעץ עם חברת פוליש וניקיון מקצועית. ישנו גם סוג נוסף של פוליש, שמתאים בעיקר למקומות מסחר ואזורי תעשייה. סוג פוליש זה נקרא פוליש אקרילי ויש לו יתרונות רבים לשימוש במקומות בעלי תנועה רבה של אנשים, בין היתר מניעת החלקה וזרמים של חשמל סטטי.

 

פוליש ווקס למדרגות

פעולה של פוליש ווקס מקצועי למדרגות נעשית על ידי ציפוי השכבה החיצונית של המדרגות בווקס מיוחד שגורם למראה מבריק של המדרגות. לפני שמורחים את שכבות הווקס מעל השכבה החיצונית שעוטפת את המדרגות, יש לבצע ניקיון יסודי של המדרגות באמצעות מכונת פוליש או מקרצפת מקצועית.

רק לאחר שבוצע ניקיון מאסיבי של המדרגות באמצעות מכונת קרצוף או פוליש יהיה ניתן לצפות את המדרגות בשכבות ווקס ולהביא למראה מבריק ונקי שיישמר לאורך זמן! פוליש ווקס מסוגל להחזיק מעמד כשנה, תלוי ברמת האינטנסיביות של השימוש במתחם.

 

אפקט פוליש מבריק

כדי לשמור על אפקט הפוליש המבריק יש לחזור ולבצע את פעולת הפוליש אחת לכמה זמן, כך אפקט הפוליש יישמר והמדרגות ימשיכו להיראות נקיות ומבריקות.

תדירות גבוהה של שטיפת המדרגות תביא להסרת שכבות הווקס וכך אפקט הפוליש ייעלם במהירות גבוהה יותר, לכן כדאי להתייעץ עם חברת פוליש וניקיון מקצועית כדי להתאים את חומר הפוליש ואת סוג פעולת הניקוי שהכי תתאים למדרגות בבניין שלכם.

 

פוליש קריסטל למדרגות

בשונה מפוליש ווקס, את הפעולה של פוליש קריסטל למדרגות קצת יותר מורכב לבצע אך אפקט ההברקה של פוליש קריסטל למדרגות יחזיק מעמד למשך זמן ארוך הרבה יותר.

פוליש קריסטל מקצועי נעשה על ידי החדרת שבבי קריסטל אל תוך חומר הריצוף עצמו, לאחר פעולה של שיוף עדין וחימום משטח המדרגות עם צמר פלדה מיוחד, לכן סוג פוליש זה הוא גם יותר יקר. גם פוליש קריסטלי מחייב פעולת ניקיון יסודית של המדרגות לפני הטמעת חומר לפוליש קריסטל והחדרת שבבי הקריסטל למרצפות.

פעולה זו חייבים לבצע עם מכונת פוליש חדישה ומתקדמת! אחרת עלול להיגרם נזק חמור לרצפה.

 

אפקט שמחזיק לאורך זמן

ביצוע מקצועי של פוליש קריסטל למדרגות יכול להחזיק מעמד כ – 7 שנים בממוצע.

ניתן לשמר את אפקט הפוליש על ידי שטיפת המדרגות עם חומר ניקיון מיוחד, שמיועד למשטחים שעברו טיפול פוליש קריסטל מקצועי, כך איטום השכבה החיצונית שמגינה על שבבי הקריסטל שחדרו אל תוך המרצפות יישמר ואפקט ההברקה של הקריסטלים ימשיך לנצנץ ולגרום למדרגות להיראות נקיות ומבריקות במיוחד! פוליש קריסטלי גם מונע החלקה, דבר חשוב לחדרי מדרגות.

 

חידוש / ליטוש מדרגות ישנות

פעולה של ליטוש אבן מקצועי יכולה לגרום לחדר מדרגות ישן להיראות כמו חדר מדרגות חדש לגמרי! פעולת הליטוש מסירה את השכבה החיצונית של חומר המדרגות, בעזרת מכונת ליטוש מקצועית והתאמת הסקוץ’ או המברשת לפעולה שנדרש לבצע כדי ללטש את הרצפה.

לאחר הסרת השכבה החיצונית של הריצוף, מתגלה שכבה פנימית נקייה לגמרי, אותה מצפים בחומרי איטום והברקה וכך מתקבל מראה חדיש ונקי כאילו החלפתם את המדרגות הישנות והתקנתם מדרגות חדשות לגמרי.

בשכבה העליונה והחיצונית של מרצפות המדרגות מצטברות שכבות קשות של לכלוך, בנוסף להצטברות של כתמים קשים וחזקים, לכן על ידי ליטוש מדרגות ישנות כל השכבה החיצונית נעלמת לגמרי, יחד עם שכבות הלכלוך וכל הכתמים שהצטברו מעליה.

על ידי פעולת ליטוש מקצועית ניתן לבצע חידוש מדרגות ישנות בצורה קלה ויעילה, בעלות הרבה יותר נמוכה מהחלפת המדרגות.

 

 

ניתן לבצע כמה סוגי ליטוש מדרגות שונים, בהתאם לסוג המדרגות ולמצבן הקיים :

סוג ראשון – ליטוש ידני

חידוש מדרגות ישנות שעשויות מחומר ריצוף עדין יחסית, ייעשה באמצעות ליטוש ידני. את הליטוש הידני עושים עם נייר ליטוש מיוחד, אליו מצרפים חומר ניקוי מיוחד שמכין את הרצפה לליטוש וכך עוזר להשחיז את שכבת המדרגות העליונה בצורה עדינה. ניתן גם לבצע ליטוש מדרגות עדין באמצעות מכונת פוליש מיוחדת, בשימוש של רשת יהלום המאפשרת ליטוש עדין ותוצאות של חידוש מדרגות ישנות בצורה עדינה ורגישה שתואמת את סוג המרצפות מבלי לגרום להן נזק.

שימוש בחומרים לא איכותיים או בציוד ליטוש ישן ושחוק, עלול להביא לתוצאות גרועות ואף ליצור נזקים בלתי הפיכים במרצפות של המדרגות! אל תתפשרו על איכות, כי בסופו של דבר זה עולה הרבה יותר יקר.

 

סוג שני – רמת השחזה גבוהה

הסוג השני של ליטוש מדרגות מאפשר פעולה קצת יותר אינטנסיבית, אותה עושים באמצעות דיסק מיוחד המשמש לליטוש אבן ברמת השחזה גבוהה. כדי להגיע לתוצאות של חידוש מדרגות איכותי ומקצועי, חייבים לבצע ליטוש מסוג זה עם ציוד חדיש ומתקדם, מברשת מתאימה, על ידי בעל מקצוע מנוסה ומיומן המתמחה בתפעול נכון של מלטשת אבן עם דיסק.

על מנת להגיע לתוצאות איכותיות חייבים גם להתאים את סוג פעולת הליטוש ואת הציוד המשמש לעבודה, לסוג המרצפות שמהן המדרגות עשויות, לכן מומלץ להזמין שירותי חידוש מדרגות ישנות על ידי ליטוש רק אצל חברה מומלצת ומקצועית המתמחה בביצוע מקצועי של שירות זה! חברת ניקיון שתציע לכם מחיר נמוך עבור ליטוש מדרגות, ככל הנראה גם תשתמש בציוד ישן ותוצאות העבודה יהיו בהתאם.

 

סוג שלישי – ליטוש עם דיסק רטוב

במקרים של מדרגות ישנות מאוד עם רמת שחיקה ובלאי גבוהים במיוחד, ניתן לבצע ליטוש מדרגות באמצעות דיסק רטוב, כך יהיה ניתן להשחיז את המדרגות ולהגיע לשכבות עמוקות יותר בחומר המרצפות, דבר שיביא לפעולת חידוש מדרגות ישנות בצורה איכותית מאוד.

פעולת ליטוש זו יכולה להתבצע בכמה רמות קושי שונות, בהתאם לסוג המרצפות ולרמת השחיקה שלהן, כך יהיה ניתן לבצע מגוון רחב של פעולות ליטוש מדרגות ברמות עומק שונות ולהביא לתוצאות באיכות שונה. סוג הפעולה ורמת ההשחזה נקבעת בהתאם למצב המדרגות הקיים ולסוג חומר הגלם שממנו המדרגות עשויות.

אבחון מצב המדרגות הוא זה שיקבע את הפעולה הנדרשת לביצוע! לכן בחרו רק איש מנוסה לביצוע העבודה.

 

 

ניקיון מדרגות אחרי שיפוץ

ניקיון מדרגות אחרי שיפוץ צריך להתבצע בצורה אחראית ומקצועית, בשימוש ציוד שמותאם לניקיון מדרגות במקום שעבר שיפוץ. אופן הניקיון למדרגות אחרי שיפוץ צריך להיעשות בשימוש חומרי ניקיון מיוחדים שמאפשרים הסרת כתמי לכלוך קשים והצטברות של שאריות עבודת השיפוץ שהתייבשו על המדרגות.

ניקיון מדרגות אחרי שיפוץ, ללא ציוד וחומרים מתאימים, עלולים להביא לנזקים בלתי הפיכים שיצריכו פעולת ליטוש או השחזה כדי להסיר את כל השכבה העליונה של המדרגות, זו שנגרם בה נזק עקב ניקיון מדרגות לא מקצועי.

אם הבניין שלכם עבר שיפוץ ואתם צריכים לנקות את המדרגות, כדאי שתתקשרו לחברת ניקיון מומלצת כדי לקבל שירות מקצועי להסרת הלכלוך של עבודות השיפוץ! המדרגות משפיעות על המראה הכללי של כל הבניין ואין להקל ראש בביצוע מקצועי של ניקיון מדרגות אחרי שיפוץ.

 

  • למידע על חומרי ניקוי מיוחדים להסרת אבנית אחרי שיפוץ: הסרת אבנית

 

חייגו: 1-700-703-203    סניף בת ים: 03-552-2858    סניף יפו: 03-681-5465

או השאירו לנו הודעה ונחזור אליכם בהקדם!

חייגו עכשיו
× שלח הודעה