fbpx
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המלצות לניקיון לפני מעבר דירה

תפריט נושאים בדף

ניקיון לפני מעבר דירה – מה צריך לדעת לפני?

אתם עוברים בקרוב דירה ? קודם כל מגיע לכם מזל טוב! אנשים רבים מחכים בכיליון עיניים להזדמנות לעשות שינוי כל כך מורכב כמו מעבר דירה. אבל לפני שעושים את הצעד הזה, יש כמה דברים שכדאי לכם לקחת בחשבון כדי שתוכלו להיערך כמו שצריך, אז תוכלו ליהנות מכל מה שיש למעבר לדירה החדשה להציע – תוכלו להכיר שכנים חדשים, לגלות מקומות בילוי חדשים, ועוד הרבה דברים מהנים שיעזרו לכם ליצור אווירה חדשה וקסומה.

כדי שתוכלו באמת לעשות את המעבר בצורה חלקה, ללא הפתעות לא נעימות בדרך, יש דבר אחד שאסור לכם לשכוח – ביצוע ניקיון לפני מעבר דירה בצורה מקצועית ויסודית, כולל הזמנת הדברת מזיקים לבית החדש, כי בלי לעשות ניקיון יסודי לדירה החדשה אתם ללא ספק תחוו מפח נפש ותתחילו את השינוי המיוחל לא על הצד הטוב ביותר שאפשר.

ניקיון לפני מעבר דירה

אם אתם רוצים לעשות את כל התהליך קל ונוח הרבה יותר, כל שעליכם לעשות זה להזמין חברת ניקיון מומלצת המציעה שירותי ניקיון דירה חדשה באופן מקצועי ובמחיר שעומד בתקציב שלכם. אם החלטתם לעשות את הניקיון בכוחות עצמכם, הכינו הרבה אנרגיה וכוחות כי רק המשימה של אריזת הבית הקודם זו משימה לא פשוטה שמצריכה מאמץ בלתי רגיל, אך שימו לב – תכננו הכל מראש ועשו כל שביכולתכם כדי להימנע ממעבר לדירה החדשה ללא ביצוע יסודי של ניקיון הדירה.

ניקיון דירה חדשה לפני מעבר זה דבר בסיסי ונצרך, משום שאי אפשר להתיר כניסת אנשים לבית חדש ללא ניקיון יסודי כמו שצריך, זה דבר לא אנושי אשר לא מתקבל על הדעת וחשוב מאוד להבין זאת – ללא ניקיון דירה חדשה עוד בשלב שלפני המעבר, אף אחד לא זז ממקומו. רק בעלי ניסיון קודם שחוו את הטראומה יכולים להעיד על חשיבות העניין.

מי יעבוד במקומכם ?

כפי שהסברנו קודם, ביצוע עבודות ניקיון לדירה חדשה לפני מעבר זו משימה לא פשוטה שדורשת לא מעט כוח נפשי ופיזי מהאדם אשר עמל כה קשה על מנת לנקות את הדירה כך שתתאים למגורי אדם. ביצוע המשימה של ניקיון הדירה לפני המעבר זה לא דבר שבהכרח חייב להיות עונש עבורכם, בהחלט ראוי ומומלץ לתת לאנשי מקצוע לבצע את המשימה המייגעת ולהתרכז בדבר החשוב באמת – אריזת כל החפצים והריהוט של הבית, טיפול בכל רישומי העירייה וחברת החשמל, יש לכם לא מעט דברים שצריך לטפל בהם! את ניקיון הדירה החדשה כדאי שתשאירו למישהו אחר.

 

מחיר חברת ניקיון לפני כניסה לבית חדש

היום כל חברת ניקיון מציעה שירותי ניקיון דירות חדשות לפני מעבר, ואם תעשו קצת סקר שוק תגלו שגם מחירי הניקיון לדירות חדשות לא ממש גבוה ובהחלט משתלם לאור היתרונות הרבים שהוא מספק לכם בעת מעבר לדירה חדשה. אל תרגישו נקיפות מצפון, אתם יכולים להעביר את ביצוע העבודה לאדם אחר ועדיין להרגיש טוב עם זה, לכל דבר יש מחיר ובמקרה של ניקיון דירות חדשות לפני מעבר זהו מחיר משתלם לכל הצדדים בסיפור.

 

מה עדיף – עוזרת בית או חברת ניקיון ?

מחיר לפי שעה או קבוע מראש?

אם יש לכם התלבטות ואתם מתקשים לבחור בין שתי האופציות – הזמנת עוזרת בית בתשלום לפי שעה, או הזמנת חברת ניקיון מקצועית שגובה תשלום קבוע מראש, במקרה של ניקיון דירה חדשה לפני מעבר התשובה ברורה כשמש – הזמינו חברת ניקיון מקצועית. עוזרת בית יכולה להועיל במקרים של ניקיון בית מאוכלס המצריך טיפול עדין בכל מיני פינות מאובקות תוך כדי שגרת חיים פעילה, אך במקרה של ניקיון דירות חדשות לפני מעבר זהו סיפור אחר לגמרי.

איך שלא תבחרו להסתכל על זה, בסופו של דבר הזמנת חברת ניקיון מקצועית לביצוע ניקיון דירות חדשות לפני מעבר זו ההחלטה המשתלמת ביותר והיא זו שתספק לכם תוצאה סופית ברמת גימור שאף עוזרת בית לא תוכל לבצע.

בית ריק זו הזדמנות מעולה!

דירה חדשה לפני מעבר נמצאת לרוב ריקה מתכולה, לכן ניתן לבצע ניקיון מקצועי ויסודי בשימוש מכונות מתקדמות שמביאות תוצאות ניקיון שאף אדם לא מסוגל לבצע בכוחות עצמו. אם יש לכם התלבטות בין האפשרות להזמין מנקה פרטית או להזמין חברת ניקיון כדי לערוך ניקיון לפני כניסה לדירה חדשה, השאלה שאתם צריכים לשאול את עצמכם היא – מה גודל הדירה, ומה המחיר הסופי שניקיון הדירה החדשה יעלה לכם? האם אתם חושבים שעוזרת בית מסוגלת לנקות באותה מהירות כמו מכונת ניקיון מקצועית המשמשת חברות ניקיון

 

חייגו: 1-700-703-203    סניף בת ים: 03-552-2858    סניף יפו: 03-681-5465

או השאירו לנו הודעה ונחזור אליכם בהקדם!

Facebook
Twitter
Pinterest
Tumblr
Telegram
WhatsApp
Email
חייגו עכשיו
× שלח הודעה